یزدفردا: استاندار یزد گفت: حضور در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران باعث افزایش روحیه، امید و انرژی مسئولان خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: مهران فاطمی استاندار یزد به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با جمعی از خانواده معظم شهدا دیدار کرد.

استاندار یزد در جریان این دیدارها و در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای یزد ضمن تبریک ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس مخصوصاً شهدای ارتش را گرامی داشت.

وی رسیدگی به خانواده معظم شهیدان و استفاده از نفس پاک پدران و مادران شهدا و ایثارگران را توفیق بزرگی برای مدیران دانست و اظهار کرد: برافراشتن علم شهادت و توجه به مسئله ایثار باید سرلوحه کار هر مسئولی قرار گیرد.

مهران فاطمی در همین راستا ادامه داد: حضور در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران باعث افزایش روحیه، امید و انرژی مسئولان خواهد شد.

استاندار یزد با بیان اینکه تداوم راه شهدا و ایستادگی پای آرمان‌ها و اهداف شهیدان، خدمت رسانی به مردم و صیانت از دین، شرف و عزت کشور است، گفت: امیدواریم با ادامه مسیر شهدا رضایت آنها را در دنیا و آخرت داشته باشیم و از شفاعت آنها بهره‌مند شویم.

 شایان ذکر است استاندار یزد به مناسبت ۲۹ فروردین ماه؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدارهای جداگانه با مادر بزرگوار شهید والامقام امیرحسین زینی، همسر بزرگوار امیردلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید محمد جلیلی بهابادی و پدر بزرگوار شهید والامقام محمدرضا فتحی، از صبر و فداکاری ایشان قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا